barang

barang

barang
barang

barang

barang

اجرای شبکه در اماکن مختلف و مبانی آن

هنگامی که سخن از اجرای شبکه به میان می آید برخی افراد گمان می کنند همانند اجرای یک برنامه، قادر خواهند بود با چند کلیک آن را انجام دهند. اما خوب است بدانید مفهوم "اجرا" در شبکه های کامپیوتری با سایر برنامه ها متفاوت است؛ چراکه برای اجرای شبکه و همچنین مدیریت منابع و تخصیص آن ها به سیستم مورد نظر نیاز به دانش فنی دارید.

 البته نکته دیگری که حائز اهمیت است کیفیت تجهیزات استفاده شده و برنامه های نصب شده می باشد. طبعا هر اندازه این دو پارامتر کیفت بالاتری داشته باشند، اجرای شبکه نیز آسان تر خواهد بود. متخصصان گروه شبکه ارغوان با تجربه بالایی که در زمینه نصب و اجرای شبکه های مختلف دارند می توانند در این زمینه بسیاری از مشکلات شما را حل کنند.

تفاوتی ندارد قصد راه اندازی شبکه ای جدید را داشته باشید یا صرفا بخواهید شبکه قبلی خود را گسترش دهید، در هر صورت می توانید از متخصصان گروه شبکه ارغوان کمک بگیرید.


خدمات راه اندازی شبکه

راه اندازی شبکه با توجه به نیاز افراد می تواند مراحل طولانی را شامل شود. مثلا اگر مدیر یک مدرسه قصد داشته باشد برای ارتباط با معلمان خود در مجموعه یک شبکه راه اندازی کند، سریع تر از شخصی که همین کار را برای دانشگاه انجام می دهد موفق به انجام آن خواهد شد. اما چه خدماتی در هنگام اجرای شبکه انجام می شود که مراحل کار را تا این اندازه طولانی می کند؟

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه هنگام نصب شبکه شامل مواردی مانند نصب روتر، مودم، فایروال و تجهیزاتی از این قبیل هستند. تجهیزات مربوط به این مرحله وظیفه تولید سیگنال و مسیر دهی آن ها را برعهده دارند. البته توجه داشته باشید این مرحله پس از پایان یافتن خدمات پسیو انجام می شود.

همچنین هر اندازه از تجهیزات با کیفیت تری در رابطه با خدمات اکتیو استفاده شود مدت زمان پایداری شبکه بیشتر خواهد بود. بنابراین حتما از شرکت هایی کمک بگیرید که امتحان خود را در این زمینه پس داده باشند.

 همواره طراحی بخش اکتیو پس از پایان یافتن خدمات پسیو (مانند کابل کشی) انجام می پذیرد.

خدمات پسیو شبکه

خدمات پسیو شبکه در شبکه به دو صورت روکار و توکار انجام می پذیرد. این خدمات به دلیل اهمیت بالایی که دارند باید با دقت بسیار بالایی انجام شوند؛ چراکه خطایابی در رابطه با این تجهیزات بسیار مشکل تر از تجهیزات و خدمات اکتیو است. به همین دلیل بسیاری از سایت ها خدمات پسیو را ستون فقرات شبکه معرفی می کنند؛ زیرا در صورت وجود نقص در آن ها امکان پیاده سازی صحیح تجهیزات اکتیو وجود نخواهد داشت.

اهمیت استفاده از خدمات شرکت معتبر

ممکن است به دلیل ازدیاد شرکت ها و سازمان های ارائه دهنده خدمات، هنگام نصب شبکه با سردرگمی رو به رو شوید؛ که در نتیجه منجر به انتخاب شرکتی شود که تجربه زیادی در رابطه با شبکه نداشته باشد. عموما دلیل انتخاب این شرکت ها دو عامل ارزان تر بودن و یا آشنا نبودن مدیران با شرکت های معتبر است.

دلیل تاکید روی این موضوع تاثیر بالای آن روی آینده شرکت شما می باشد. زیرا در صورت سهل انگاری در هنگام نصب و اجرای شبکه( هر اندازه هم کوچک و بی اهمیت به نظر برسد) خطرات زیادی تهدیدتان خواهند کرد.  از جمله این تهدیدات می توان به از دست رفتن اطلاعات موجود در سیستم و یا حتی وجود حفره های امنیتی که ممکن است منجر به نابودی شرکتتان شوند، اشاره نمود.

https://arghavannet.com/network-services/

آدرس : آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – روبروی پاساژ ایران- کوچه گیلان - ساختمان گیلان - پ 8 – واحد 5

تلفن: 41902 - 021

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.