barang

barang

barang
barang

barang

barang

معرفی پلتفرم بیزآپس

بیزآپس یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین و هیبریدی به کمک هوش‌مصنوعی است. این پلتفرم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به کسب و کارها و افراد متخصص کمک می‌کند تا بصورت کاملا هوشمند با کسب و کارهای مختلف در داخل و خارج از کشور ارتباط بگیرند. 

معرفی ابزارهای پلتفرم بیزآپس

بیزآپس دوتا بخش اصلی دارد، 1- ابزار برگزاری رویداد آنلاین و هیبریدی هوشمند 2- باشگاه‌های تجاری (بیزکلاب

ابزار برگزاری رویداد هوشمند

بستر برگزاری رویدادهای تجاری/آموزشی هوشمند به ‌عنوان یک ابزار چندمنظوره، برای شبکه‌سازی، تعامل، آموزش پویا و مهارت‌افزا عمل می‌کند.

  • دسترسی آسان
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • ارتقاء تعاملات
  • ارزیابی و آمار دقیق

باشگاه‌های تجاری هوشمند (بیزکلاب)

باشگاه تجاری بیزآپس (بیزکلاب) به جامعه‌های تجاری مختلف این امکان را می‌دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط بگیرند و از خدمات و محصولات سایر اعضا برای توسعه کسب و کار خود، جذب مشتری و شرکای جدید استفاده کنند. علاوه بر این بیزکلاب با فراهم ساختن محیطی پویا به کمک هوش مصنوعی بستری برای برگزاری رویدادهای کسب و کار شما ایجاد می کند. در بیزکلاب علاوه بر شبکه سازی و ایجاد فرصت های تجاری، اعتبار برند هر کسب و کار به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

بیزکلاب صنفی/تجاری هوشمند بیزآپس، به عنوان یک بستر اجتماعی تخصصی برای جامعه تجاری، یک فضای بی‌مانند برای ارتباطات موثر، شبکه‌سازی، و انتشار محتوای مرتبط با صنایع و کسب‌وکارها ایجاد کرده‌است. این بستر به کمک ابزارهای هوشمند هم‌رسانی، به کاربران امکان می‌دهند تا با همکاران حرفه‌ای خود ارتباط برقرار کنند، از خدمات سرویس‌های یکدیگر در جهت توسعه کسب‌و‌کار خود بهره ببرند، و مشتریان جدید جلب کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.